Ännu mer morr....

Det finns få som kallar sig för vänner, det finns få som tror att vi är vänner, det finns få som tror att vi är vänner. Men i själva verket så visar det sig att de går bakom ens rygg. Jag och X har pratat väldigt mycket om sak, sen visar det sig att X pratar med den personen iallafall fast X tycker att hon betér sig väldigt skumt mot mig och även tycker samma sak. Vad är det för mening att prata med dig då? Är du bara rent nyfiken eller, och kallar mig för nyfiken eller?!  X vil verkligen veta allt om alla.. Sen så är allt frid oc fröjd. Hallå, kan du inte stå för vad du tycker? Om du tycker mindre bra om någon, varför ens prata med denna person då!? Besviken jag blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0