Gick skapligt

Intervjun gick skapligt iallafall, 50-50 nu liksom. För hon skulle intervjua 4 och anställa 2. En skulle va på golvet vid maskinerna där på Europrofil. Och jag skulle isf va med lite extra och köra truck på nattetid. Sweet! Så hon hör av sig i slutet på nästa vecka. Så håll era tummar och tår tills dess.

Men, nu äre det så att det är påsk och det är fester hit och dit. Igår va vi på fest, men vi kände oss som mormor/morfar så vi gick hem lite tidigare. Idag är det ännu mer fest, även imorgon. Fast ikväll är det fylla och mys som gäller. Förfest här på bjurvägen, sen blir det vidare till Zaring's place. Idag är till och med jag sugen på att partaaaaa! Så, jag ska fixa lite här hemma innan det är dags att kickoff här hemma! Ladda kameran, städa lite, plocka fram kläder tills ikväll, köpa blommor mm. Vi ses i vimmlet!



För er som har tänkt att komma, ring/messa mig eller Johannes om ni får först!
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0