Nöjd än! ;D

Ja, ni har nog förstått att min efterlängtade telefon har kommit. Beställde ju en iPhone 4 i fredags och fick hämta ut den igår. Det går fort här kan man säga. En del tyckte att jag skulle vänta på 5an, men vadfan.. Större display och bättre kamera, spela roll? ;b Men det som skulle ta tid va att jag skulle ha kvar samma nummer. Om jag skulle ha valt att ha samma nummer, så var jag tvungen att "registrera" mig först hos min dåvarande operatör..(?) Hallå, blir man inte det automatiskt när man byter/skaffar en ny operatör?!!! Nej tydligen inte! Och det skulle ta upp till 2-3 veckor innan skiten skulle ha blivit registrerat. Så jag valde då att skaffa mig ett nytt nummer. Och sen självklart ett mikro-sim som skulle passat i ajfååånen.. Så nu använder jag den, och ni som skickar på mitt gamla nummer.. Räkna inte med att jag svarar! ;D 

Ni som vill ha mitt nya, och som även inte har fått det.
Skriv ett mail/kommentera så skickar jag nummret till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0