Onsdag

Hej!
Vad har jag för roligt eller aktuellt att berätta om då? 
Jo igår åkte jag, lillebror och Linda in till Örebro för att vi skulle handla present åt mammsen. Jag & bror alltså, Linda va bara med. Sen inne på Marieberg så träffade vi Emilia som va med och sprang runt. Vi åt även lite Kina-käk som va supergott. Kom hem ungefår 20 minuter innan träningsdags. Som tur va så kom vi i tid iallafall, missade inte en sekund. Sen så blev Linda med hem till mig i några timmar och såg på film. 

Idag så blir det något liknande som igår. Fast idag har jag varit lite mer aktiv. Va först ute på morgonpromenad med S & J, och sen stannade vi vid ICA för att handla med lite mat hem. Blev kyckling m. ris och currysås. Efter maten så blev jag med mamma till Karlskoga för att bara fördriva lite tid. Sen råkade det bli lite handling iallafall. Gick in på TeamSportia och hitta lite. Hittade ett par PEAK-träningsbyxor för typ 799 men de kostade bara 499 eftersom det va på rea. Men ändå, 499 kr för ett par träningsbyxor? Ajja, mamma betalade så snällt iallafall. Tack mammiii! <3
Och nu så inväntar jag att det ska bli träning kl 18.00. Ska strax ringa blondiblondinen och fråga om hon får skjuts ner eller om jag måste hämta henne. Får ikväll är det ett roligt och jobbigt pass, måste samla alla krafter och orker till det. Annars kommer jag ju verka helt konditions-lös! (finns ordet? annars kom jag på det nu!!)


Nej, nu måste jag ringa Lajnda och se hur det blitr och sedan ta en promenix med Skippen innan träningen börjar.
Ha en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0