Superkvinnan

1. En blondin kommer hem och berättar för sin mamma att hon är gravid. 
- Hur kunde detta hända? svarade mamman strängt. 
- Det var ett skolprojekt om livets mirakel, svarade blondinen
Mamma
- VEM är pappan
Blondinen: 
- Vet inte, det var ett grupparbete...


2. En kväll var Stålmannen sugen på att gå ut och festa, men varken Läderlappen, Fantomen eller Spindelmannen kunde följa med. Stålmannen tog då en flygtur och kom snart till Superkvinnans hus. Med sin röntgensyn upptäckte han att Superkvinnan låg naken i sängen med benen brett isär. Om jag är riktigt snabb kanske hon inte märker att jag gör det med henne, tänkte Stålmannen. Han flög igenom taket och gjorde sin sak på en tiondels sekund och flög iväg igen. Då reagerar Superkvinnan.
- Vad var det? sa Superkvinnan. 
- Ingen aning, sa Osynlige mannen, men det gjorde ont som tusan i rumpan.


3. Efter samlaget:
- Det var ett litet instrument du hade.
- Jag är faktiskt inte van att uppträda i så stora lokaler...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0