Where?

Det finns en tid man saknar, en tid som man hade kul med allt och kunde umgås med alla. Vart har alla tagit vägen? Tycker vi alla har vuxit upp lite för fort. Eller glider man bara isär helt enkelt? Jag menar, det va inte allt för längesen man umgicks med några, som man nu saknar. Och en del saknar man verkligen inte alls, jag menar.. De visade sig vara de alltid har varit. LL - Lömska och Lögnare. Men som sagt, en del andra saknar man ju självklart. Som jag sa tidigare, glider man bara isär? Så enkelt liksom? 


Ajja, nu har hockeyn börjat och jag har knappt tittat en minut. 
Tjofräs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fixa de då :)

ta tag de, börja prata och ta kontakt med dom du saknar? så kanske ni kan börja umgås igen'? :)

2011-04-14 @ 22:16:15
Postat av: viktoria g

egentligen borde man vara nog vuxen nu till att bete sig vuxen också (menar inte dig utan vissa andra), känns surt att inte vara liten längre.. allt var väll bättre förr?

2011-04-20 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0