3 saker.

Nu är det en uppdatering om lilla Maysan.
Första saken va att igår stängde vi in henne i hallen mot trappen, så hon kunde vara på övervåningen (stängt till sovrummet och datarummet, hon är bara i hallen utanför där) och sen är hon nere på en plätt också. Hon har ju även sin säng nere, och vattnet såklart! Och igår berättade Johannes mormor att hon hade varit duktig och INTE gått igenom, eller bitit sönder något! :) Det gjorde min dag.
Sen så kom vi hem, och pysslade lite. Har äntligen hittat min sladd till kameran, så nu är den tillgänglig igen. Sen åkte Johannes till Sörälgen, och jag va kvar hemma. Men medans jag satt vid datorn så va hon nere och pysslade. Jag hade musik på, så hon hörde ju att jag va hemma. Men tamejfan så tog hon 2 par skor iallafall! Johannes gamla skor, och mina nya easytone! DÅ blev jag rasande!!! MEN hon hade fan bra jävla tur, hon hade bara bitit på skosnöret! Tur så hade mammsen 2 par nya skosnören! 
i lööv my mammi! ♥

Och en sak till.
Igår ringde vi till en gammal vän och frågade om de hade kvar en hundbur (hon är hunduppfödare till flat). Men det hade hon ej, hon visste ju vilka vi va och så. Sen ville hon träffa Maya och se i vilken kurs hon ska få vara med i. Då kom vi ner, akut fort och skulle egentligen titta hur det gick till. Men de kastade in mig så jag skulle få prova. Det gick skitbra! Sen frågade de "hundcoachen" om jag platsade i laget, och det tyckte han garanterat att jag gjorde. För Maya är så himla duktig, lugn och lyder väldigt bra (hon är ju bara 8 mån). Och hon va så duktig, hon brydde sig inte ens om de andra hundarna som va med! Fast de va ungefär i samma ålder. Hon va även lös, och sprang ändå till mig! Jag är så stolt över tösen. Hon är sååååååå duktig! ♥♥♥


Redan en bra tjej och bättre kommer hon att bli.  
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0