DAG 1 - En bild på mig + tio fakta om mig.

1. Jag älskar väskor+skor. Det är några utav de saker som jag alltid måste ha nytt eller massor utav. Är jag sugen på att använda ett par skor, så anpassar jag kläderna till dem också!

2. Jag är lite smått allergisk mot hund, damm & kvalster. Men jag har inte ätit någon medicin på 6 år.

3. Jag älskar min iPhone! Fast den kan krångla lite. Men inte konstigt när den är en minidator man har i fickan. Till och med dom kan få virus eller skit i sig.

4. Jag jobbar som förrådsarbetare på Ovako i Hällefors. Har även fått förlängt, kanske ännu längre efter september. För jag har fått till sista September just nu iallafall.

5. Jag är hundägare. Till en liten Flatcoated Retriever tik, 8 månader! Maya heter hon.

6. Jag är sambo, men världens snällaste kille. Han är snäll, snällare & snällast. Allt i ett!

7. Jag har kommit på att lastbilar är oerhört fina fordon på vägarna. Scania är givetvis en fin modell, men finast är ju faktist de amerikanska med krom eller nos med raka rör..!

8. Jag älskar frukost. Dagen kan inte börja bra utan en god frukost.

9. Jag är väldigt nyfiken och kan säga vad jag tycker är rätt och fel. Är man inte nyfiken så får man ju inte erda på något. Och jag vågar iallafall stå för allt jag säger. Jag jag du gör fel, då säger jag det också.

10. Jag är mörkrädd! Så, nu har jag erkänt det också... ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0