Dags igen.

Nu har jag tänkt att göra fler sådana här man skriver en gång om dagen.
Fast nu är det bara i 15 dagar. Önska mig lycka till!


DAG 1 -
En bild på mig + tio fakta om mig.
DAG 2 - En person jag vill träffa just nu.
DAG 3 - Min favorit årstid och varför.
DAG 4 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
DAG 5 - Typ av alla killar jag faller för.
DAG 6 - En dålig vana jag önskar jag inte hade.
DAG 7 - En bild på mig för ett år sedan.
DAG 8 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
DAG 9 - Det här får mig att må bättre.
DAG 10 - Något jag längtar efter.
DAG 11 - Fem saker jag inte klarar mig utan en dag.
DAG 12 - Min favoritfilm.
DAG 13 - Min favoritglass.
DAG 14 - En bild på mig själv som någon annan har tagit.
DAG 15 - En låt som får mig att gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0