Det finns..

.. bara idioter alltså.
Fick sms av min vän som frågade om jag har snackat bakom hennes rygg. Varför skulle jag det? Jag har inte direkt umgåtts med några andra förutom dom jag umgås med nu. (ni vet vilka ni är.) Nej men ja.. Då har någon jävla tönt, gått runt och hittat på att jag har sagt saker. Hallå, vad fan är det för stil?! :p Avundsjuk??! Skaffa dig ett liv istället! Varför ens försöka med en sådan dum idé? Åh, patetiska människa utan liv.

Men det kändes i hjärtat, när du ens ställde en sådan dum fråga.
Tack för förtroendet btw.




"i know who you are"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0