Fredag

Ja, om några timmar år det återigen helg för denna vecka.
Men jag kan berätta för er på en gång vad om har hänt. Alla undrar vad som händer... Min pappa fick en stålflisa i ögat häromdagen, igår fick han tid på sjukstugan här i Hfs.. Men som vanligt hittar dom ingenting, så de skickade iväg han till USÖ. Där så fick han bli opererad igår, i ögat. De tog lite tid, men de fick ut flisan iallafall. Tur det! Så pappa skickade iväg ett mms till mig och mamma på han+en öl. Så han trivdes bra där borta han.. Och i eftermiddag/ikväll (beroende på närh n får åka hem) kanske jag & mamma åker dit och hämtar han. Eller så skulle han få komma hem imorgon. Men han mår bra nu iallafall, han ligger med dropp så hans öga inte ska bli infekterat. Om han inte har det så kan han mista ögat, och det vill ju varken vi eller han. Men som sagt, han har det braaaaa nu! Min pappaaaaaa! <3

Men annars igår så blev det lugnt, tog mig en promenad med Maya & Rambo. Sen kom älskling och hämtade mig & Maya. Så åkte vi hem, åt mat, duschade och sedan mös. Jag gjorde iordning en supergod pastasallad. Och den salladen blir även min lunch idag! ;) Nyttig jag har blivit då. Haha. Men fan så god den är. Och som sagt, inte många timmar kvar till helg nu... ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0