Ja men Godmorgon!

Som ni ser, så håller S på med en ny design/header åt mig, så det ser lite rörigt ut. Men det får ni fan stå ut med.. Man kan ju inte ha det fint jämt heller. Och jag slåt vad om att ni kommer kunna läsa mina inlägg ändå.

En sammanfattning utav helgen.
Men vi har ju varit till Stockholm fredag-Lördag (bilder lägger jag in i andra inlägget). Åkte till ett ställe innan Sthlm för att hämta 2 hundburar, det va verkligen precis att vi fick in dom liggandes! Robust heter dom, jätte finna och egengjorda med. Sen drog vi vidare till Sthlm för att få lite tid för oss själva. Checkade in på hotellet, drog till stan och självklart hittade jag mig ett par skor direkt (150 vadfan!!!). Sen tog vi oss en fika, gick tillbaka till hotellet och sedan gjorde oss iordning samt gick ut och åt middag. Vi hittade en fin restaurang med oerhört god mat. Sen gick vi runt i Stockholm och tittade ruint lite och pratade en massa. En hel vacker varm, solig och mysig kväll! Dagen efter gick vi upp i tid, och jag fick min efterlängtade frukost!! De va godare än vad jag hade föreställt mig. Sen såg checkade vi ut, tog oss en trip på stan och shoppade loss! Fick mig en del saker, men det va inte speciellt mycket kläder. Fan, jag måste va kräsen.. fast blev en del småsaker man handlade, men ändå. Blev billigare än jag trodde, hade bra mycket pengar kvar på kontot! Fast jag betalade en bur på 3700, massa öl (gick på 59 kr glaset minst!) och cider. Men det va ju bra, då kan jag föra över lite till sparkontot igen! :)

I Lördags: Så kom vi hem i skaplig tid, åkte ut till Sörälgen (hans föräldrar bor där) och fick i oss lite käk och lekte med Charlie samt Maya. Sen blev det hem till Bjurvägen, packade upp och städade lite. På kvällen fick jag besök utav 3 söta fruntimmer! Emelie, Fredrika och Anna! Och Anna hade med sig Kita, så Maya och Kita fick leka av sig en massa. Så Maysan tröttnade efter en stund och gick in och la sig.. Lathunn! Men kvällen slutade i massa mys, Emelie och jag stannade kvar hemma när de andra drog och då slog vi på en film. Sen så slockande jag ganska fort när jag äntligen fick lägga mig i sängen, för att sova!
Igår (Söndag): Blev det städ och småplock (va ju regning dag igår). Sen åtke vi iväg och åt, va borta i ca 2 timmar. Sen bjöd vi mina föräldrar på Tacos, de åt och åt och åt. Kul när folk äter när man har lagat maten. Efter det så blev det en promenad med Ica & Rex! Väldigt mysigt och trevligt..!! :) Sen blev det en film, dusch och läggdags. Nya arbetsveckan har även börjat! Helgerna är faktist korta, men fan så mycket jag har hunnit med ändå! :) En väldigt lyckat helg! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0