Kvälliiiiiis!

Efter jobbet så åkte jag direkt hem, och hälsade på mina älsklingar. Sen jag jag förfrågan att bli med ut i skogen och plocka svamp. Så det gjorde jag också, men då va ju mor, far + Rambo med. Och Maya hon sprang och sprang och sprang.. Upp och ner, ner och upp, hit och dit! Så  hon snarkade när vi åkte hem.. Trött tjej! Kör slut på henne ju, men så är det att vara ung.. :)
Nu är jag hemma, ska slå på en film snart och sedan inta nattpositionen! Det är hårt att jobba om dagarna, och ha rutiner. Mina är; klockan ringer 06.00, 06.05 går jag ut med hunden, 06.22 år jag åter inne med henne, 06.24 gör jag iordning frukost, 06.40 åker jag till jobbet. 11.30 lunch - hem och ut med tjejen. 12.24 börjar jag igen. Sen slut på dagen är 16.00 och då är det bara hem och ta ut henne en sväng, innan den stora promenaden som brukar vara lite senare på dygnet! :) Sen har jag min fritid! ;) Hahaha.. Eller om JOhannes tar henne, beror på vem och vad vi gör liksom. Men jaja, nu ska jag slå på filmen ha lite kvällsmys med mina älsklingar.. Klockan börja ticka iväg, puss&godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0