Måndag

Igåe blev det lite allt annat än vad jag hade tänkt mig. Det blev en promenad med en gammal vän, sen blev det ju mat hos mina föräldrar. Men SEN så följde jag, bror och grannen med Johannes och dom och spelade innebandy. Vi höll på i en timme! Fan, det va lite jobbigt! I en liten lokal va vi totalt 9 st. Varmt, kladdigt och svettigt. Men kul va det.
Sen åkte vi och hämtade Maysan som va hos mina föräldrar, och efter det så drog jag hem med henne och slog på en film. Och då kom det besök helt plötsligt! Så Maya fick leka igen, så hon va bra trött igår. Och sen kom älskling hem med en kärra ved, så det va bara att ta på sig arbetshandskarna och hjälpa till att stapla. Så i vinter kommer vi inte direkt att frysa, bara att tända i brasan! ;)
Sen på kvällen blev det spela bingolotto (inga vinster igår heller) som oturligt nog va. Men det gjorde inget, jag tog mig en promenad med Maya och sen va det läggdags. Helt okej dag igår! :)

Men idag är det ny vecka, nya dagar att se fram emot. Så nu är det bara att börja om igen! ;) Och jag känner hur mitt liv går frammåt för varje dag som går! I love my life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0