Nästan klar

Pengar överförda ifrån sparkontot till mitt vanliga - check!
Packat det jag ska ha med mig - halvt check! (tandborste, hårborste, mobil-laddaren mm kvar.)
Tagit ut pengar - EJ check!
Lämnat hunden - X

Så imorgon förbereder vi 2 dagar & 1 natt i stockaholmaaaaaaa!! :D Shopping, ut och äta på någon fin resturang, hotellmys m. bad och lite alkohol & framförallt en god hotellfrukost!!! :D ♥ Ser oerhört fram emot morgondagen! :D Och Maya ska vara hos "farmor & farfar" under natten. Hoppas hon kommer vara snäll mot dom, eller ja.. Hon är väl snäll, men deras lilla terrorist kanske inte är lika snäll ;b
Men tyvärr så börjar min dag med jobb emellan 7-11.. Men, sen så äre bara att dra iväg! Och nu hade hade jag tänkt hinna med att sova lite innan klockan ringer 06.00 imorrn bitti också. Godnatt, så återkommer jag imorrn! (: Pussssssssss! 



Y O U M A K E M Y H E A R T S M I L E ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0