Nattsamtal

Inatt fick jag ett oerhört skumt samtal!
En gammal vän, ringde halv 12 (jag hade somnat!) och frågade vad jag gjorde, och om jag hade någon semester. Men då sa jag att jag började jobba nu i sommar här. Sen frågade han hur gammal L var.. Jag berättade att L är lika gammal som mig. Men han trodde att L va ett år yngre. Men han trodde mig inte när jag berättade the truth about her! ;b Men men, tro vad du vill men så äre bara. Sen äntligen fick jag somna om, eller försöka somna om åter igen. Och det gick bra ;D 


Men vem ringer egentligen och frågar om sådant på nätterna? Jo, DOM GÖR! 
HAHAHAHAHAHAHAHA!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0