Onsdag

DETTA ÄR GLÄDJE OCH GER MIG ÄNNU MER GLÄDJE! ♥ ♥ ♥ ♥
*Igår tänkte jag & mamma åka till hundklubben igen, för att tjuvträna lite på agility banan med Maya. Hon tyckte det va så himla roligt häromdagen. Så jag vill se & prova åter igen. Men med min vanliga tur så va det fullt med folk, och likaså hundar när vi åkte förbi igår. Så idag/em ska jag dit återigen och se om det är ledigt. Stod på HBK (Hällefors Brukshundklubb)s hemsida att de bara skulle ha medlemsmöte kl 19. Men jag tänkte dra mig dit redan när jag slutar, eller runt 17.00 tiden för många har ju inte hunnit slutat hoppas jag. Sen har jag försökt få med Fredrika till banan, men hon sa att vi kunde ta oss en promenad senare istället.. Så, vi får se senare då hur det blir. Jag hoppas med alla tummar & tår att banan är ledig. För det ser ju så otroligt roligt ut, och man ser verkligen glädjen i hundarna när de får springa där. Jag vill helst va där själv, eller med någon "coach" som kan lära mig knep&knåp. Och visa vad som är rätt och fel, för jag har ju inte en aning annars! Jag är faktist en nybörjare. Men är det någon som har tips och råd, så hör gärna av er. 

Men för övrigt idag så ska jag umgås med Linda, annars så ska jag ha myskväll. Slå på en bra film, äta något gott och bara va. Det är faktist "lill-lördag" idag. Men mina planeringar brukar aldrig hålla.. Så, vi får faktist se hur min dag avslutas! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0