Onsdag

Ja, jag har bytt design åter igen. Och det är bara för att jag har den här tills Sabina blir klar med min. Det verkar inte gå så himla fort, men bättre sent än aldrig!? ;)


Ja, det är redan lill-lördag idag. Och idag ska jag nog unna mig lite grann med en god kvällsmat hade jag tänkt. För igår va jag jätte duktig och betalade några räkningar.. Och jag erkänner, det sved lite grann. Hund-medlemskap i svenska kennel&retriever klubben (där måste man va medlem för att få va med på utställningar mm.) på 350 kr. Hade även beställt en ny FM-sändare (min gick sönder) 219 kr, 3 nya iPhone skal 239 kr, mobilräkning 351 kr.. Sen så behövde ju hunden mat också, så en till hundsäck på 15 kg för 617 kr. Så det försvann en del cash!
Ska även betala hundkursen som jag går på här i Hällefors. 450 kostar kursen, sen 390 kr (som är en liten försäkring ifall hon gör sig illa på kursen när man är där). Fan, det är dyrt att ha hund! Men jag kanske inte behöver betala dom dära 390 kronorna.. Eftersom jag betalade in till spaniel&retriever klubben. det va en som skulle kolla upp det där åt mig, och som skulle ringt igår men tror hon glömde ringa. Men jag kan säga en sak! TUR SÅ ÄR DET LÖN IMORGON!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0