Tihihi :*

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Två tror jag
Vad tycker du om kärlek? Trevligt när den är besvarad
När kramade du någon sist? Igår?
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Japp
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Igår


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nej?
Hånglat med nån riktigt ful: Tror inte det
Hånglat med fler än 50 personer? Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Vet ej riktigt.
Gjort något riktigt dumt? Många gånger
Gjort något du verkligen ångrar? Ångrar snarare vad jag inte gjort
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil? Ja.
Gjort nåt olagligt? Ja.
Fått din mamma att gråta? Inte medvetet
Slagit ner någon?
Skämts över dina föräldrar? Japp
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej, aldrig testat
Dricker du? Då och då
Vilka kläder sover du i? Måste man sova i kläder?
Vad hatar du verkligen? Oärliga människor
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? Njae, inte riktigt.
Vill du gifta dig? Klart jag vill!
Vill du ha barn? Jaaaa!! :D 


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag, och Johanens! :)
Såg dig gråta? ..
Fick dig att gråta? Det vet bara få.
Du delade en dricka med? Johannes? ;D
Du gick på bio med? Johannes.
Skällde på dig? Ojoj, ingen aning
Sa någonting till dig och vad var det? "Sov gott mina älsklingar!<3333!"


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Japp, mat
Sjungit? Nej
Saknat någon? Ja

JAG HAR:
Digitalkamera? Japp
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? Beror på var jag har den bärbara telefonen och mobilen
Egen dator? Japp, två
Könssjukdom? Aldrig haft
Bra kompisar? Ja, det har jag verkligen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0