1 år ♥

Idag så har jag och älskling varit tillsammans i 1 år. Tänka sig, vad tiden går fort!
VI har haft våra dagar, arga, sura, tvära och grinigt. Men man behöver nästa sådant för att se vad man klarar av, och det gör ett förhållande starkare. Jag är så glad att jag har dig, du ställer upp i alla lägen - vått och torrt. Absolut ingen problemkille. Uppstår problemen så löser vi dom på ett smidigt sätt, eller kompromissar över något. Du ger mig energi, värme och kärlek. Tack för att du finns
Jag älskar dig! Charles Johannes Holmstrand! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0