En god vän sa

En god vän sa till mig: "Jag har alltid tyckt du är en underbar människa Sara, du har ett fint och sårbart hjärta som alltid säger som det är. Du är äkta, till skillnad från alla idioter som inte kan stå för vad de själva tycker eller ens vet vilka de egentligen är längre. Stå på dig! ♥"

Dom orden gjorde mig ännu starkare. Tack så mycket för dom fina orden! Tur att någon/några känner mig iallafall. Ni andra kan ju fara och flyga eller nått i den stilen. Nu inser jag verkligen vilka betyder något för mig och vilka som inte gör det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0