Fredag

Det va jätte kul att träffa några släktingar. Resterande kommer ikväll. Sen så funkar katterna ganska bra ihop, våran kisse fräser lite mot hanen. Pojkarna ska ju sättas på plats i tid, eller hur? ;) haha. 
  Och idag stänger vi kl 14 här på jobbet. Skönt! Då ska jag kanske sola, sen ska jag handla naglar och lite annat smått och gått. Idag ska jag och Icus ha en mysdag. Vad vi ska göra är ansiktsbehandling, fotbad, basta, jag ska få nagelförlängning och prata skiiiiiit! Lite tjej+julmys såhär dags innan Julafton. Åh, vad mysigt det kommer bli. Min Ica ♥

Idag/em får Maya vara "husses hund". För matte ska vårda sin kropp lite och ha tjejsnack. Tiihi! :*
Men ha en bra jul och gått nytt år, om jag inte hinner skriva något mer på några dagar. =)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så jättemycket :) Och god jul och gott nytt år på dig/er också :)

2011-12-23 @ 10:00:26
URL: http://lathundarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej

roligt att du spana in på min sida..

hade viljat ha börjat med agilty men tyvärr har vi inte kunat för han har fått många problem med rädsla av andra hundar (även jag) men så just nu är planerna att få han att må bra och kunna slappna av i alla tillfällen eller i dom frlästa i alla fall.. :)



själv vad är planerna för er...?

hoppas du får en trevlig helg och en trevlig jul mvh helli

2011-12-23 @ 22:05:09
URL: http://helliangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0