FREDAG

Fan så gött med helg.. Jag jobbade in lunchen så jag gick hem vid 3. Skönt det var att komma hem en timme tidigare, det känns bra skönt fasdt det bara är en timme.
Men nu inväntar jag ett besök ifrån Anna, om hon nu kommer. Sen emot kvällen så är det matlagning och mums mums som gäller. Ska även träffa Fredrika ikväll en stund! :* ♥ Känner att jag behöver vara social idag. Annars är det lugnt i helgen, har inga speciellt inplanerade planer.. SÅ jävla skönt att ha en helg utan planer! =)

Men NU tror jag ska kolla på tvättmaskiner, behöver en ny. Eller en egen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0