Just ja!

Vi stod på en bra plats, för artisterna gick framför oss hela tiden när de skulle "byta" på scenen. Vi stod på ett bra ställe! Om jag ville kunde jag räcka ut handen så skulle jag ha rört dom. Frääänt!! :)

Just ja.. Igår morse, när vi skulle käka frukost på hotellet..
Jag skulle ta fil och flingor, sen står jag och tittar för det va någon kille i grå tröja som krångla bakom mig. Det sket väl jag i, men när han väl kommer bredvid mig och tar frulle så var det ju Markoolio! Haha! Ojdå, fan att jag inte tog en autograf... Sen så frågade jag Johannes om han såg Marko när han stpd bakom J i kön. Tror ni J fatta något eller? Neeee... OFC not! ;) Men Markoolio och Dan Hylander satt inte så långt ifrån oss. Vilken tur, vi behövde bara åka till Karlstad för att se dom! ;) Tiihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0