Måndag

HejHejHej!
Återigen ny arbetsvecka; ny vecka, nya dagar och nya möjligheter.

I Lördags åkte jag och Ica in till Örebro för att handla. Jag hittade 2 klänningar, men ingen kofta till. Så nu på morgonen beställde jag 2 koftor (rea!), eyeliner, strumpbyxor och lite sånt. Älskar rea! Om jag skulle ha tur, för det skulle komma innna jul och det är då jag skulle ha allt! Peeeerfekt!
Men idag så blir det lugnt, J jobbar em denna vecka och jag ska inte ens hem på lunchen denna vecka. För jag ska jobba in lite tid eftersom jag ska vara ledig på Fredag em. Det är julbord i Karlstad, med hans jobb. Det va även en show och övernattning. (http://karlstadccc.se/2011/09/16/karlstad-ccc-julshow-7-9-december/) Ska bli kul och spännande, jag hade iallafall roligt på kryssningen! :)



Nej, tillbaks till verkligenheten. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0