Onsdag

Snart är arbetsdagen över! Då är det bara 2 tidigare mornar kvar. GÖTT GÖTT GÖTT! Idag har det varit dött. Kommer nog vara det de kommande dagarna här på jobbet. Så idag har jag städat här på "mitt" kontor. Julstädat! Får nog ta saken hemma också tror jag ;/ Behövs städa ännu mer hemma än vad det behövs här på jobbet. Jaja, jag hinner! Just jävlar, jag ska nog ta ut min håldag på Tisdag! :D En extra dag leeeedigt tackar man absolut inte nej till (A)
Och imorgon kommer moster m. kusiner + katt. Kissekatten ska få bo hemma hos oss, och som tur är så är Maya van med katt. Hon och Sassy myser på kvällarna, och Maya får pussa på katten och katten spinner så glatt. "Syskonkärlek"! Hoppas deras katt är lika snäll och givmild som våran! =)

Kameran som jag köpte fungerar faktist bra. Har inte hittat alla inställningar, funktioner mm. Men har fått en del kanonfina bilder. Tänkte eventuellt lägga ut några idag eller imorgon. Måste även installera kamerafunktionen på datorn så jag kan föra över bilder på ett enkelt sätt. Hmm.. Det ska jag skriva på min "att-göra-lista". Ska även rensa datorn och lämna in den stationära. Men det gör jag en annan dag! ;p Inte nu, inte denna tid, inte detta år? (A) Så när jag slutar så blir det först och och hämta Maya, sedan hem och installera kameran+lägga in bilder och eventuellt lägga in en ny programvara i telefonen. Ska även hinna med en promenad med vovven såklart! :D Låter som en väldigt givande dag va? ;) haha. Eran kanske är bättre? Men man vet aldrig, kanske dyker upp något annat kul? ;)

Men ha en bra dag/eftermiddag.
Puss och kram, skumbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0