Prova något nytt

Vill du ha längre hår? Jag vill.
Jag har beställt hem, eller ska beställa hem ricinolja. Det gör att håret växer 5 cm på 2 veckor. Läste det på Sannas och Linneas'skönhetsblogg! Så det är värt att testa! En flaska kostar inte mer än 40-45 kronor styck. Läs mer här; http://minstil.devote.se/category/533408/ricinolja_167305.htm.

Och nej, jag har INTE problem med tarmarna.

Ricinoljan är egentligen inte tillverkad för håret, men detta upptäcktes senare reagera på kvinnornas hår. Så ricinoljan är tillverkad som ett laxeringsmedel/tarmrensarolja. Så önska mig lycka till och att detta kommer funka! Jag håller iallafal alla tummar och tår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0