TIPS TACK!

DU DÄR SOM LÄSER! HJÄLP MIG NU!!!


Jag och älskling har bestämt oss för att köpaen systemkamera. Behöver en! För när vi ska ta kort på hunden/katten så är det svårt eftersom min kamera inte är så bra. Bilderna blir bara suddiga =/ Exempel: När Maya springer och jag ska ta kort på henne så blir bilderna inte bra, och jag hittar ingen inställning som passar heller. Har provat ALLA sorters inställningar på/i kameran. (Det kanske  betyder att det är dags för en ny?)

Någon som har förslag på en billig men bra systemkamera? Den får ju kosta också, men inte allt för dyrt. Är väl lika bra att kosta på en när vi ändå ska köpa en? =) Jag letar och letaroch letar, men jag har inte så "haj-teck" på kameror.. Vi tänkte ha den till allt möjligt, allt som går att ta kort på och allt som man får ta kort på! Djur, natur, oss, fester, högtider etc.
Tips, råd och länkar uppskattas inom kort. Ska till Karlstad imorgon med hund-busen, så då kan man ju ändå passa på medans man är ute på äventyr! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0