Tisdag

Ja, andra arbetsdagen utav 5. Dessa dagar tar ju en evighet innan jul. Det är lite att göra, då går ju även tiden sakta. Men man får göra det bsta utav situitionen.
Jo.. Jag har kommit på en sak. Man får ju ungefär 2 dagar varje månad (som ska gå till semester). Och sista veckan i Januari så skulle vi resa bort, och då kanske jag får betald semester! ;) Och om vi har räknat detta rätt så ska jag ha 12 dagar totalt. - 1 (tog ledigt på min födelsedag). 11 dagar, 5 går åt till semestern. Även en dag, dagen innan vi åker, då har jag alltså 5 dagar kvar. Och om jag är smart, så kan jag ta semester några nästa vecka!!! ;) Ledigt på mellandagarna - Då blire shopping! :D Får även träffa mina släktingar lite mer! =) MEN det är bara om jag har tur, ska ta reda på det där. Så det återkommer jag med senare! :)


Idag, nu vid 10.00 tiden så kommer J och hämtar mig. Då ska jag till vetrinären med ett UVI test ifrån Maya. Så jag hoppas att allt är bra. Så håll alla tummar, tår och tassar på ett positivt svar! :) Ha en bra dag så återkommer jag lite senare med information när jag själv vet mer! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0