Tisdag

Hejdär.
Idag va jag mega trött alltså, önskar att det kunde vara Fredag - och helg! Det skulle inte vara helt fel. Men självklart så är det inte så som jag vill.. ;b Men på Fredag så bär det av till Karlstad ju, fan vad kul det kommer bli.. Eller jag hoppas att det kommer bli! Tagga, tagga, tagga!

Idag funderar jag på om jag ska ta mig till Björnvägen för att ta mig ett varmt och skönt bad. Det skulle ej sitta helt fel i denna kyla som har kommit. Äntligen lite snö, fyfan vad underbart. Nu har julstämningen kommit till mig, och det tackar vi snön för. Hoppas att snön är kvar nu, ända bort till vårkanten! Och att det kommer mer snö nu innan jul! Hoppas, hoppas, hoppas.. 
Och en till sak som jag hoppas mer på är om jag får förlängt eller inte.. De skulle ha ett möte idag, eller på Torsdag. Eller så skulle jag få reda på det nästa vecka. Så jag är lite nervös, service chefen kan ju komma närsomhelst.. Jag håller alla tummar, alla tår och alla fingrar :*


Nej, nu ska jag leta efter ett bra bredband via Telia som vi ska ha.  Lite fler kanaler kanske? Får kika vad som finns på Telias hemsida. Hejsvejs så länge! :* :D



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ska du göra här? :)

2011-12-08 @ 13:45:14
Postat av: Louise

2011-12-08 @ 19:51:20
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0