<3

Min dag har varit lite allt i allo kan man väl säga.
Först tog jag och hjärtat en frukost på fiket i Ghn, sen blev det andra planer än väntat. Jag följde med mor till Karlskoga för att möta upp moster och kusinerna. Blir väl en veva imorgon med! Men imorgon ska jag och hjärtat byta presenter, blev ju inge idag tyvärr. Sen blir det lite jobb, och sen blir det leka mer med kusinerna! (:

Och en piinsam sak! Fick se massa bhilder ifrån rally't ihelgen. Åh, säger bara en sak!
FAN VAD VACKER MAN KAN VARA DÅ! NOT! ;);)

Ikväll så har jag och Emilia firat denna dag tillsammans. Eftersom min karl jobbar, och hennes va nån annanstans. Så vi tog en solar-sväng, pizza och en bra film. Hon drog för en stund sen, och jag ska börja städa lite och fördriva lite tid. Ett bra avslut för denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0