Fredag

Ja, idag fick jag faktist åka iväg och jobba i några timmar. Va skönt! Få ihop lite pengar.
Får förhoppningsvis mer jobb om någon månad. Iaf i något år! (: Längre om jag har tur på min sida.
Nej för pengar är alltid bra att ha, och det behöver jag till sommarn. För jag och Emilia har kommit på en sak. Vi ska göra en road-trip till sommarn! Fatta kuuuuuul!!! Så vi har startat ett "Road-trip konto" som vi lägger undan pengar på lite då och då. Lite småpengar när vi känner att de inte behövs. Så detta kommer bli en underbar sommar tror jag! Så från och med nästa vecka är det snålheten som dyker upp.

Men jani, vad äre annars som händer?
I kväll så lutar det åt donken mat med munken och Ica! Kul att få umgås med dom också. :) Imorgon (eller hela helgen) är det Svenska Rally't! Är det fler som ska dit eller? Vi är några som ska iväg, eller tror iaf. Jag och Emiia ska iallafall. Då blir det i Fredriksberg, plus då får vi träffa en gammal vän ifrån stor staeen Lidköping! Så vi ska väl umgås med han, så jag måste planera lite vad vi ska ha med och och vad vi ska äta och sådana saker. Kanske måste storpacka ner skoteroverallen? Det behövs nog säkert..
Annars så blir det en cool-lugn helg vad jag vet nu iallafall, men allt kan ändras ganska fort.  Men ha en bra helg, så hörs vi senare. Ska försöka få iordning på lite saker innan kvällens aktiviteter börjar. Om vi har tur, så kanske vi ses på rally't! ;) Tihihiii! :*


Kommentarer
Postat av: Emilia

TAGGA SOMMAREN 2011!!! :D <3

2011-02-11 @ 16:11:58
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0