Lördag

Nej men godmorgon.. Varit uppe sen 9 fakist! :) Går upp i tid, igår sov jag alldeles för länge.. Va helt dö vid 11 tiden! :o Inte bra! Jag sov nog lite för mycket då.
Men i helgen blev det att mysa i huset, för det spelades musik och festades i grannen bredvid. Så ja, vi drog till Bjurvägen för att mysa med lugnet Vi gjorde ett bra val. Men ska väl till svängsta och se om jag har alla saker i behåll.. Man vet aldrig ;b
Annars idag så ska vi till Örebro idag, ska småhandla lite och sen gå på bio. Mys! Och jag som alltid brukar hitta massa kul. Måste bara kolla genom min ekonomi först. Men tur så har jag ju hjärtat med mig ;);) *S*
Sen ikväll så kanske det blir paaaarty! :D:D Men Emilia och Patricia, lite kul att få umgås med dom också. Eller, vad säger ni brudar.. Ska vi, eller ska vi inte? :) Men folket, vart är festen ikväll?! :) Vi är 3 partysugna frunts som är sugen på lite rajtantajtan! :D

Nej, måste göra mig klar för avfärd för en heldag i Örebro och bio. Mys <3
Vi hös senare, pusssss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0