Måndag

Hej!
Jag måste faktist säga att jag vann 100 kr på bingo igår. Vann ni något? Hade ni lika tur som jag? :)

Men idag så är jag hundvakt. Det började med att Rambo kom till mig vid hav 8 imorse, och sen dess har jag varit vaken. Lega och myst med hunden! Sen när jag väl gick upp för en stund sen, gick in på fb så blev det så att jag ska till Örebro. Ska med in och handla, men vad fan ska jag handla? Eller följer jag med som sällskap? Ja, det lät bättre! Kanske hittar något litet. Jag behöver ju nya jeans, och underkläder. Hmm, måste kolla kontot först. Kanske äör en fördel om man ska iväg. För jag brukar alltid hitta nått, som jag vill ha!

Så jag måste ta ut hund på en längre promenad, och sen göra mig iordning för Örebro.
Ha en bra dag, kraaaaaaaaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0