Söndag

Hejdär.
Ja, igår blev det en tur ut efter Örebro-resan! :) Träffade Anna, Linda och Tobba. Sen så åkte vi runt och pratade en massa. Vi la korten på bordet liksom, och det va skönt.
Men annars idag så ska jag snart till Björnvägen en stund, sen så ska jag till Anna och tigga lite kaffe samt stri lite om gårdagen. Kul, det blev lite för mycket fylla igår. HAHA! Sen blir det tillbaka till huset på Bjurvägen igen för att äta upp mitt godis som jag inte hann med igår, och spela Bingolotto. Ska även laga lite käk, inte jag men karln ska ;) För jag lagade lunchen! (: Rätt ska va rätt, inte sant? Det kan ju inte vara orättvist! ;p

Men vet ni vad, jag återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0