Söndag

Hej!
Idag är det Söndag, och med det så är det slödag. Men jag har inte haft en slödag riktigt.. Imorse ringde snälla söta rara Anna och väckte mig och Rambo. Hon föreslog kaffe och promenad, och det sa jag inte nej till. Och vi tog oss en långis.. Anna hade med sig sin hund, och vi alla va slöa den sista biten ska ni veta.
Men när mor och far och bror väl kommer hem från Stockholm, så åkte jag och Rambo dit. Och då föreslår pappa att vi ska åka till sommarstugan och gå på isen, och joda. Det där med att jag skrev att Rambo va trött, stämde inte. Han rusar nästan över hela sjön, fick nå tuppjuck på nå spår. Så mor har skaffat sig en "jakt"hund... *S* Efter isturen blev det hem till Björnvägen och grilla, det va längesen. Nu saknar jag verkligen sommarn, och grilla! Och en kall öl i handen, raawr! Trött på snön nu! Fyfaaaen!


Nej, nu ska jag fixa lite till och sedan se klart på Söndagsfilmen..
Och JA, jag ska försöka blogga lite mer nu för tiden ;p
Sov så gött ni alla, pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0