Tjejnamn tack

Tjejnamn, ge mig.
Jag och karln har funderingar (eller jag har! men han vill ha en hund också, det har han sagt) på att köpa denna lilla tjej. Hon behöver ett hem, sista tiken i kullen.  Så vi måste bestämma oss ganska snart. Men hoppas ni läste noga, en fundering. Och vi har inge namn till henne. Ge oss tjejnamn till denna underbart söta tös; 

Hon är ju så jävla söt! Jag bara smääääälter! =)

Men det kommer nog bli bra mycket framöver.
Stambyte i min lägenhet, flytt till hus efter stambytet, och kanske hundköp.
Alla flugor i en smäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0