Söndag

Och hegen är slut, åter igen.. Men det är bara att samla ny energi för att komma igång med arbetsveckan igen.. Som det står på mitt schema så är jag ledig nästa helg med. Fan vad bra jag kan ha det ibland, inte sant? ;) hihi!

Men min helg har varit helt okej. I fredags blev det inge speciellt, vi kollade på Dart (CO-tråkigt!) sen blev det läggdags. Och igår kollade vi på Fångarna på fortet, och en film "John Tucker must die" heter den. Asbra film, men jag gick och la mig vid 23.00 för jag hade sådan huvudvärk och jag frös. Så jag somna nog ganska direkt när jag kom upp. Men jag kan lova dig att det va skönt att komma i säng i tid på en lördag! Va uppe hyfsat tidigt 10 vaknade jag väl, och så låg vi kvar i sängen och stre lite. Hoppas bara jag somnar i tid ikväll, så jag orkar upp för en ny arbetsvecka med "mamma kicki"! ;) Hon som kör slut på mig varje dag.. ;D haha.. Nejdå, det är inte så illa som det låter. Hon är så snäll så, lilla rara Kicki! :)
Men annars för övrigt för dagen så har jag inte heller gjort nå speciellt, va hos moir och far en stund. Åt lite mat, och umgicks med dom. Sen fick jag skjuts hem hit för att sedan komma igång att städa. Ser att disken är en stor hög (och min karl lovade att göra det, men har han gjort det? NEJ! ;p). Sen har jag lite msåsaker överallt. Konstigt nog är det mer stäkigt nu när jag inte har barit hemma i helgen än vad det brukar vara. Så jag ska försöka plocka och dona, ska faktist moppa golvet också! Sen diska såklart.... (SUCK!) Och sen vid 19 så ska vi spela bingolotto, va så nära att vina en resa sist.. Så nu jävlar måste jag vinna något! Och apropå resa, sen ikväll SKA det bokas den dära resan. Nu har herr. L haft en bra tid på sig att tänka. Orkar inte vänta mer, måste bokas om vi ska åka iväg då vi vill åka iväg ju! Fan, inte bra detta.. Ikväll har vi satt en gräns, ikväll bokar vi med eller utan han! Vart vi ska åka? Jadu, det märks sen ikväll.. Finns en del ställen vi är sugna på. hihihhi ;) Så, det berättar jag mer om sen när allt är bestämt/bokat och klart! :)

Nej, nu måste jag komma igång med min städning.. Det går inte värst fort när man väl har satt sig här. Inte sant? Ha en bra dag, så återkommer jag när jag har mer intressanta saker att berätta. Kraaaaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0