Söndag

Hade ni alla en bra kväll i fredags? Ett bra nyår? :)

Jag hade det iallafall, umgicks med nära och kära. Smällde raketer, och hade skoj. Sen gick jag och pojken hem till han för att gå ut med hunden. Sen blev det sova! Jag va inte så himla taggad på nyår, men vad ska gör man inte liksom? Jag tyckte nyår kvitta! Jag börjar bli gammal...

Men annars så har helgen varit lugn, igår blev det bio i Örebro. Väldigt mysigt! Sen hem.. Idag så är det väl lugnt igen, men ska umgås med Carro lite senare. Det va ett tag sen ,ska bli kul att få prata lite med den köönan! =) Men innan allt planering för kvällen så ska jag försöka få undan lite julsaker här hemma.. Jag har ju äntligen fått ett förråd som jag måste fylla. Sen ska jag lägga ner lite andra kartonger som bara är i vägen, så nu är frågan mer vad jag ska fylla garderoben med där allt står nu? ;p Men det kommer med tiden, om jag inte hinner flytta! ;) Det återstår och ser.

Nej, nu måste jag börja med mina sysslor.. Annars kommer jag aldrig komma upp ifrån soffan. Ha en bra dag, pussssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0