Torsdag

Seriöst, jag har inte tid att sitta här längre.. Eller knappt någon tid. Har inte tid, ork eller lust..
Igår satt jag vid datorn i max 10 minuter, hur mycket hinner man på det? Kollade FB va allt jag gjorde, va inge mer som va intrtessant. Facebook tar ju upp största dels tiden som man sitter vid datorn. Så mycket man kollar runt där ju. Sen blev det en långpromenad med Ica igen, och sedan hem och städa, diska och duschade. Hela dagen igår hade jag fullt upp kan man säga... Jag slocknade direkt jag la huvudet på kudden! Gick upp vid 9, tog en promenad och sen tog jag frukost. En bra start på dagen! :)

Imorgon ska gänget samlas ihop som ska iväg på resa, så nu jävlar ska den dära jäääävla resan bli bokad! :) JIPPPIIEEE! :D
Men nu ska jag till Arbetsförmedlingen, och sen äre dags för jobb igen.
Ha en bra dag, kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0