Dag 24 – Något som får dig att gråta

Jag är inte den som direkt gråter så enkelt. Eller, till ritkigt bra romantiska/dramatiska filmer kan hända att en tår eller två rinner ner. Men ska man tänka annars så gråter jag inte speciellt mycket. MEN.. När jag blir förbannad, så gråter jag. Inte för att jag är ledsen, för att jag blir så himla förbannad. Det verkligen kokar i mig då. Men som tur är så är jag inte förbannad så speciellt mycket. Är mer irriterad än arg. Inte konstigt när ens "vänner" smyger bakom ryggen på mig. Men det drabbar ju bara dom, inte sant? ;) För jag klarar mig alldeles utmärkt utan några falska vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0