Fredag

Åh, någera timmar kvar sen är det helg!
Men Igår blev det en inlines tur+cykeltur! Inlines blev det runt reningsverket, sen en cykeltur runt hammarn och saxhyttan.. Fan det blev mega långt. Men när vi skulle börja åka inlines så kom vi inte så långt. Anna hade på sig ett par, men hon kom fram till att det gjorde för ont. Så vi drog tillbaka och hämtade hennes cykel. Men ni skulle ha sett vildvittran alltså... Hon drog sig, på riksen... Vilken klant du är. Men du är go ändå Anna-Panna! :D
Och sen blev det lite andra sysselsättningar, och sen läggdags. Och jag sov som en gris, hela natten! Men det är ju inte så konstigt.. Och skönt va det kan jag lova. 

Ikväll flyttar vi, lite miljö-ombyte.
Nej men vi ska bo på Björnvägen i helgen, för vi är hundvakt åt Rambo. Min andra ögonsten! <3 sen vad vi annars ska göra vet jag inte riktigt än. det märks sen, dagen har ju just börjat.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0