Maya ♥




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Maya, våran underbart söta Flatcoated Retriever på 7 månader som vi hämtade en bit innan Sundsvall. (Blev lite äldre valp eftersom vi inte har tiden att vara hemma med en 8 veckors) En väldigt rar och glad tjej, lite mesig för alla nya ljud. Då ryggar hon tillbaka. Men hon är otroligt duktig efter att baar ha henne i snart en vecka hemma. Hon går fot (utan att jag säger något!). Hon går bara där så fint, hon kan även gå lös och går även fot då. Lyssnar väldigt bra på sitt namn, och hon hette Maya sen innan och då fick hon heta det eftersom hon lyssnar på det. Framöver så är jag väldig sugen på att ställa ut henne, när hon har vuxit upp lite mer. För hennes pappa är helt ärligt en norsk champion hund som är otroligt duktig! Han har vunnit ett x antal tävlingar. Så självklart måste vi prova om även Maya är det. Hon är förjävla pussgo! Så passa er om ni får träffa henne, hon pussas mycket! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0