Söndag

Söndagar brukar vara slö-dagar. Men inte för oss inte!
Imorse blev det en promenad med Rambo, sen lite mat och städning på Björnägen innan mor och far kom hem. Men när de kom så blev det prata lite med dom hur de har haft det och så, sen drog vi hem och började pyssla här i våran kåk istället. Har även tagit ut 2 gamla fotöljer och tagit in 2 nya! Sen äre Plockning, tvättning, diskning, dammsugning och golmoppning. Ska även slänga lite kartonger vid återvinningen och panta lite. Fast det är moppningen, slänga kartonger och pantningen som är kvar. Sen kan vi sätta oss och ta det lugnt!  

Så just nu ska jag leta upp moppen + mopphinken för att göra min uppgift. MOPPA! Åh, vad skoj....
C ya ater, aligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0