To Sale (igen)

Ojojojoj.. Nu är det till Salu här igen. Har rensat lite i mina lådor av mobiltelefoner.. (Ja jag vet, jag har massa telefoner. Men jag tröttnar fort på dom!)

3 telefoner är till Salu!


1. Sony Ericsson Vivaz PRO.
Köpte den i oktober 2010 och använde den inte alls länge. Plasten sitter även på, på displayen. Har garantin kvar, ifall ni undrar. Hade tänkt mig ca 1900 kr för den. 

2. Sony ERicsson C905.
Köpte den begagnad, för 3000 kr. Vi har haft den som reserv telefon. För vi gör av med telefoner. 
1000:-

3. Sony Ericsson Spiro.
Den är helt ny! Den köpte jag som jag skulle ha på jobbet, men det visade sig att jag fick en alldeles egen utav jobbet. Så jag har kvitto kvar på den, använd max 3 veckor. Köpte den för 699 kr, och tänkte sälja den för 599 kr. Har kvitto/garantin kvar. Köpte den i mitten på Juni.


Har ni frågor om något av dem, hör av er. Vill gärna bli av med dom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0