Torsdag

Johanens överaskning kom även igår. Han blev faktist riktigt glad, så nu kan han sköta tiderna hädanefter! ;) Men ja ni fatta väl att han fick en Klocka, Tommy Hilfiger klocka om jag ska va ärlig.
Så nu väntar jag på min arbetstelefon som ska komma inom kort, för jag behöver ju en egen nu när jag ska få vara kvar längre. Spännande, och väldigt roligt. Trivs här kan jag erkänna.
Men nu så ska jag städa och dola lite här i mitt lilla arbetsrum, och även samla ihop massa kontakter som är bra att ha till senare när jag ska föra över dom till min telefon. Så jag fick lite arbete. BBL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0