S.L

Lovar du att vara ärlig: Ja
Du heter:  Sara Leppänen
Smeknamn: Pullan, älskling.. ?
Vad säger du för att imponera på någon: Jag är bättre?
Hur imponerar man på dig: Står för sin åsikt, ger mig komplimanger & sviker inte. Då imponerar man på mig.
Brukar du skratta för dig själv:
Händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "döskalle på bröste som det är flammor runt som går up på halsen :)"
Är du allergisk mot något:
Hund, kvalster, damm .... (Åt medicin som liten, inget de sista 10 åren.)
Har du haft sex idag: I wish men näääää
Antal timmar sömn inatt:
 8 timmar nästan..
När mår du bra:
När jag kan slappna av och bara njuta av dagen :) 
När blev du fotad senast: ...? I helgen som va?
Hur känner du dig nu:
  Trött, mosig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, färgat... Ja det jag känner för.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det har funkat en gång förut för mig. Varade i 3 år endast.
Har du spytt offentligt: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka, ha sex, dricka öl som en man?
Är du bortskämd: Ja, det kan jag erkänna! :)
Vad är det finaste du fått:
En underbart snäll sambo! <3
Hur gammal är du: 21 (snart!)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Fredrika, Emelie B eller Victoria.
Gillar du golf: Minigolf ja..
Är det okej att gråta: Självklart.
När grät du senast: I helgen, va så jävla arg! (Gråter för att jag blir förbannad.)
Låt som när du är ledsen sörjer till: Inget, tänker i lugnet.
Beroende av: Pepsi/Cola?
Vad tror folk om dig: Att jag är glad,oblyg och mentalt Stark.
Stämmer det: Ja, men jag är lite blyg. Men absolut mest mentalt stark.
Vad får du oftast komplimanger för: För mina ögon och mitt humoristiska sätt.
Var bor du: Hällefors.
Trivs du där: Ja.
Sprit, cider, vin eller öl: Allt förutom sprit.
Vad har du för mobil operatör: Telia
Hur svarar du i mobilen: "Andra änden" eller "Jaaa...." eller "Sara"
Vem ringde du senast: Johannes.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han är snart är hemma.
Sov du ensam: Njae, somnade ensam. Men sen låg han där när jag gick upp imorse. :D
Brukar du komma i tid: Alltid
Favorit dryck på morgonen: Cola/Pepsi.
Rakar du benen: Ja. 
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22 tiden
Är du blyg: Njae....
Sysslar du med någon idrott: Ne, har spelat fotboll..…
Vill du hellre ha mail än brev: Nej, brev hade varit kul.
Vad gör du i morgon: Sover, myser och ... Ja, sen då? 
Vad är det värsta du vet: Räkningar…falskhet, och att bli sviken.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Jo jag vill tro det iallafall.
Vad använder du för shampoo: Fructis
Tycker du om någon just nu: Ja
Du samlar på: nja.. inget?
Vilken tid gick du upp idag: 6 tiden
Har du sovit i din egna säng i natt: Japp
Vad skulle du göra om du vann en miljon: 1 miljon är inte mycket. Men köpt mig en bil iallafall! :)
Bär du glasögon eller linser: Läsglasögon.
Har du piercing: Tungan, naveln, örat.
Har du tatuering/ar: jap
Vill du gifta dig:  NÄÄÄ
Är du bra på att laga mat: Ja

Är du flygrädd: Nä men starten är inte kul.

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola Zero ev bubbel vatten

Tror du på ett liv efter döden: ja men vet inte vad…
Tycker du om sushi: tror inte det har aldrig smakat just därför

Vad äter du helst när du ser på film: Chips..o )

Bor dina föräldrar tillsammans: japp.

Har du tandläkarskräck:  JAAA
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll och nattmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Blå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Självklart.
Biter du på naglarna: Periodare med det
Röker du: Nej.slutade för snart 6 år sedan

Senaste låt du hörde: *jag måste ringa Carina**  min ringsignal på mobilen som ringer nu…=



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0