Andra dagen

... På jobbet fungera utmärkt, även den. Och det är bra lugnt till skillnad mot i Nora kan jag tala om. Men det är faktist skönt! Och bättre och bättre kommer det att gå! Har redan kommit in i det.
Men igår blev det en Karlskoga trip för att se om min älskade iPhone har kommit tillbaka, men icke. Så drog vi och köpte mig ett par nya inlines, så nu jävlar ska det börjas tränas.. Idag har det varit tok för varmt, men det kommer igång snart! JAG LOVAR! JAG SKA! :) Sen en annan sak som va roligt idag, jag fick mig ett sms om att min tele hade kommit... Sur jag blev! Antingen kunde den ha kommit igår, eller så skulle vi väntat med att åkt in idag. Vem gjorde fel? Hmm.. Men hur som helst så fick jag den, men inte bara och bara detta. utan jag fick mig en helt ny! Och det tackar man inte nej till.. Och lite negativt är det också, för nu måste jag ladda hem alla appar som jag hade.... Det va en del. Men då har jag kvällen räddad iallafall ;b


baby, you are baaaaack! <3

Men jag har även lit mer sysslor att göra nu. Ska laga mat.
Jag ska laga en god laxmåltid ikväll. Ha en bra kväll! Pussssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0