Dag 18 – Din kärlek

Min kärlek; Det måste säga är Johannes! För ni ska bara veta hur snäll han är emot mig. Jag kan säga vad jag vill, göra vad jag vill utan något gnäll. Och han ser mig! Han vill vara med mig. Jag litar på han till 150% redan, och vi har inte ens varit tillsammans i ett år (men det dröjer inte). Jag fick även flytta in hos han ganska fort, och han och jag vi planerar saker tillsammans. Vi har planer att skaffa oss antingen en hund, eller katt efter sommaren när vi får se hur det blir med jobb och sådant. Och om vi ska åka på semester någonstans osvosv. Han ser mig, och det är det som får mig att må bra. Jag kanske är en bitch, men han tycker att jag inte är det. Så jag får väl lita på det han säger.. (Och JA, jag har sagt att han måste vara ärlig!) ;)

Jag älskar dig, Johannes!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0