Nytt jobb!

Hejdär.
Jag Kan ju säga att sluta jobbet i nora va underbart skönt! Och börja jobba dagtid va ännu mer underbart. Så nu kan jag säga att, från och med idag - *trumvirvlel* började jag på Ovako här i Hällefors. Jobbar 7-16 och det känns ås himla skönt. Hoppas det leder till något mer än sommarjobb bara! (:

Men midsommar helgen har varit bra. Och jag ska lägga ut en bildbomb och filmer här och på facebook. Så titta ni som vill! ;) Men kan säga, det är fiiiiiiina bilder.
Och efter bilduppläggningen, så ska jag sova. Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0